בוטיק סנטרל מועדון לקוחות

הצטרפו למועדון הלקוחות שלנו
וקבלו הטבות

בוטיק סנטרל- בית עוגות ופטיסרי

בוטיק סנטרל- בית עוגות ופטיסרי

בוטיק סנטרל- בית עוגות ופטיסרי

את רשת הפטסרי בוטיק סנטרל אין צורך להציג, שמה הולך לפניה. החנויות היפיפיות הממוקמות ברחובותיה הראשיים של ערים רבות ברחבי הארץ, כבר מזמן הפכו להיות הנקודה המתוקה בעיר.

בבוקר- בדרך עם הילדים לבית הספר והגן ולעבודה עם מאפיי בוקר צרפתיים וקפה משובח שנקלה במקום. לאורך היום עם שמרים, עוגיות, כיבוד למשרד, עוגה לחגיגה ומגשים לאירוע, בסופי שבוע עם עוגה מענגת לשישישבת ובחגים – עם עוגות וקינוחים מסורתיים לצד חדשנים ויצירתיים.

 

מענה לתרבות ולאורח החיים

רשת בוטיק סנטרל, חלוצת הפטיסרי בתל אביב, הייתה הראשונה לזהות ולחבר את חנויות הקונדיטוריה בעבודת יד עם עולם הקפה-מאפה כשהיא מייצרת מפגש יומיומי וטעמים בלתי נשכחים. הרשת הפועלת בישראל כבר קרוב ל-20 שנים נוסדה עם אהבה גדולה לאפייה ויצירתיות קולינארית וכוללת כיום כבר 35 סניפים.

האווירה הנעימה, השירות המקצועי והפנים המוכרות והמחייכות, הן של צוות הבוטיק והן של הלקוחות הקבועים המגיעים גם הם מדי בוקר, יוצרים פסיפס קבוע של לקוחות רחב וצבעוני ויחד עם זאת מתחדש ומתרחב של אנשים מכל גווני הקשת העירונית ומחוצה לה. אלו מגיעים לא רק בגלל חווית הטעמים האיכותית והשירות המרגש אלא גם בזכות העובדה שהרשת שומרת על רמת אחידות גבוהה בטעמים.

אין זה מפתיע נוכח העובדה שבבוטיק סנטרל מקפידים על עבודת יד וחומרי גלם מהמעלה הראשונה אשר נבחרים בקפידה ומתעדכנים מההיצע המגוון של תחום הפטיסרי ברחבי העולם.  הצוות המקצועי של אמני הפטסרי והקונדיטורים שמגיעים בוקר בוקר עם חיוך לעוד יום של יצירה אמונים על המלאכה והתוצאה לא פחות ממושלמת.

בזכות ההקפדה הרבה והמגוון העשיר, שומרת בוטיק סנטרל על מעמדה כמובילה כשהיא נותנת מענה עירוני לאורח החיים היומיומי המגוון של לקוחותיה מבקשים טעים, איכותי, זמין ובמחיר נוח .

חושבים על הלייף סטייל של כולם.

כאשר "מה חדש"? הפך מזמן לדרישת השלום היומית בבוטיק, מוצא עצמו קברינט הרשת, עופר גל מפתח מתכונים רבים של מאפים, עוגות וחוויות וביניהם גם קינוחים טבעוניים ופרווה וללא תוספת סוכר, המתאימים לקהלים שונים ומגוונים.

 

נתראה בנקודה המתוקה הקרובה אליכם.

1-700-700-061

https://www.facebook.com/boutiquecentral

https://www.instagram.com/boutique_central/

תגובות

תפריט נגישות