בוטיק סנטרל מועדון לקוחות

הצטרפו למועדון הלקוחות שלנו
וקבלו הטבות

מהמטע לפטיסרי – שיתוף הפעולה שישאיר אתכם עם טעם של עוד

מהמטע לפטיסרי – שיתוף הפעולה שישאיר אתכם עם טעם של עוד

מהמטע לפטיסרי – שיתוף הפעולה שישאיר אתכם עם טעם של עוד

בעידן השפע בו אנו חיים, עסקים וחברות בעולם נמדדים ומוערכים לא רק בזכות ההצלחה, אלא גם באופן בו הם חושבים, יוצרים ויוצאים מהקופסא. שיתופי פעולה שיבלטו מעל כולם אינם בגדר nice to have אלא הדרך החדשה בה עושים היום עסקים. שיתוף הפעולה החדש בין שני המותגים בוטיק סנטרל ונוי השדה לרגל ראש השנה, בהחלט מעורר השראה בתחומו.

רשת הפטיסרי בוטיק סנטרל, המוכרת לכולם כנקודה המתוקה בעיר ורשת נוי השדה הידועה בתוצרת ישראלית טרייה ואיכותית חברו יחדיו לשיתוף פעולה ייחודי ששיאו לקראת חגי תשרי. השניים השיקו מהדורה חגיגית ומיוחדת של עוגות וקינוחים משולבי תפוחים טריים ישירות מהמטעים של ארצנו.

הביטוי "שני ראשים טובים – מזהים עסקים טובים" בהחלט מהדהד, שכן הקולקציה המשותפת מתבססת על המומחיות הרבה של בוטיק סנטרל ביצירת עוגות חגיגיות וטעימות עם המקצועיות של נוי השדה בבחירת זני התפוחים המושלמים ביותר ועימם המון דבש כמובן.

קולקציית העוגות והתפוחים תימכר בסניפי בוטיק סנטרל ברחבי הארץ ובאתר האונליין של רשת נוי השדה. ובעצם לראשונה, ניתן יהיה לקנות את קינוחי פטיסרי בוטיק סנטרל, גם בנוי השדה במשלוח מהיר עד הבית.

תתכוננו להתאהב ב"דבש טאטן", עוגת דבש ותפוחים אפויה הפוך בשילוב תפוחי עץ מסוג "גולדן" או ב"טארט תפוחים" בצק חמאה פריך במילוי קרם שקדים, מסקרפונה ותפוחי עץ מקורמלים מסוג "גרנד סמית'".

או אולי בקינוח קלאסי של "שטרודל תפוחים" המבוסס על בצק פילו דקיק במילוי תפוחיי עץ מסוג "גולדן", צימוקים, וניל וקינמון.

ואם הגילטי פלז'ר שלכם הוא דווקא קינוחים אישים אנחנו ממליצים על הקינוחים האישים שנראים ממש כמו תפוחים אמיתיים. התפוח האדום מבוסס על מסקרפונה קינמון במילוי תפוחי עץ אפויים מסוג " פינק ליידי" בעיטור מקל שוקולד ואילו התפוח הירוק מבוסס על מוס אגוזי מלך במילוי תפוחי עץ אפויים מסוג "פינק ליידי" בעיטור מקל שוקולד.

 

 

 

 

תגובות

תפריט נגישות