בוטיק סנטרל מועדון לקוחות

הצטרפו למועדון הלקוחות שלנו
וקבלו הטבות

אותו הבוטיק – כשר לפסח 2024

אותו הבוטיק – כשר לפסח 2024

אותו הבוטיק – כשר לפסח 2024

פסח 2024 בבוטיק סנטרל. להתענג, להתאהב ולהתמוגג מכל ביס

 

כבר כמה חודשים שרשת הפטיסרי בוטיק סנטרל נערכת לקראת חג הפסח. במוקד ההתרחשות, צוות הקונדיטורים המיומן שמפתח מתכונים חדשים. טועם ומשלב חומרי גלם מעולים. מגבש, מדייק ומתחייב, (כמדי שנה) לקולקציית קינוחים כשרה, עשירה, מגוונת טעימה ומרגשת במיוחד.

 

כל עוגה, מאפה או קינוח מתוכננים עם תשומת לב לפרטים הקטנים ביותר, כדי להבטיח ששולחן החג לא רק יראה מושלם אלא גם יפליא את החושים עם נראות וטעמים בלתי נשכחים.

כן, זה כבר מספר שנים שבבוטיק סנטרל, "פסח כשר וטעים" זו לא רק סיסמא, כי אם מתכון להפוך כל ארוחת חג לחוויה חסרת תקדים, בייחוד אם אתם אוכלי קטניות.

 

אז אם אתם חולקים תשוקה עזה לטעמיי שוקולד עשירים או לטעמי פירות קלילים, לעוגות בחושות מתובלות, עוגות פאי עגלגלות או עוגות גבינה מצוינות. ניראה כי אחת מ-42 חנויות הרשת הפזורות ברחבי הארץ היא בדיוק הכתובת עבורכם.

 

המגוון הוא עצום. החל מקינוחים אישיים כמו אקלרים במגוון טעמים, פרופיטרולים עם מילויים עשירים, עוגיות מקרון, עוגות פאי כמו פאי לימון, פאי פקאן ופאי פיסטוק אגסים, וזאת עוד לפני שהזכרנו את הקלאסיקות האהובות כמו הסנט הנורה, טירמיסו, הלנה , עוגות השמרים והפרסבורגר, עוגות פרווה וחלביות ועוגות מוס ובחושות. (והכל לנמנעים מגלוטן וכשר בד"צ בית יוסף).

קולקציית הקינוחים מרהיבה ביופייה ומבהירה מיד שצוות הקונדיטורים ששקד על התפריט השקיע בכל פרט ופרט.

 

המארחים את ערב החג אצלם מוזמנים לסניפים, והמתארחים יכולים למצוא מגוון של עוגות וקינוחים יפיפיים שמושלמים גם כמתנה למארחים. כך או כך מדובר בקינוחים שישאירו טעם של עוד ויקצרו לא מעט מחמאות.

אז בין אם אתם מעדיפים קלאסיות או חידושים, תוכלו למצוא את המתוק המושלם שישדרג ויקפיץ כל שולחן חג.

אותו הבוטיק. כשר לפסח.

 

תגובות

תפריט נגישות